Google

Wednesday, August 30, 2006

Budapesti Parade

Afgelopen zaterdag was ik op weg naar mijn "vriendin" in Budapest. Ik was van plan om deze afspraak te gebruiken om rustig een einde te breien aan onze verhouding. Toen ik Budapest in reed werd ik halverwege echter tegengehouden. Er bleek een totale wegafzetting te zijn door het midden van Budapest. Toen ik de auto daardoor ruim een kilometer verwijderd van mijn doel parkeerde zag ik waardoor deze opstopping werd veroorzaakt. Het was tijd voor de Budapesti parade.

Vanwege het uitstekende verkeer betekende dit halfnaakte vrouwen dansend op vrachtwagens voorzien van geluidsinstallatie's met een dreunende beat die uit de speakers schalde. Al met al een streling voor het oog. Toen ik even later bij Emelia arriveerde was de ontmoeting toch anders dan verwacht. Er hing een vreemde soort electriciteit in de lucht en ik besloot het doel van dit treffen toch bij te stellen.

3 comments:

Anonymous said...

Hengst! Je was natuurlijk in de stemming gekomen door die halfnaakte wijven :)

P.S. Hoest het weer nou in Hongarije en omstreken? Moet ik T-shirts met korte broeken inpakken of lange broeken met dikke truien?

10SC-Star said...

He Sje, wat een scherpe analyse zeg!

Ik zou beide meenemen. Het is op het moment nogal wisselvallig.

Kiki said...

Vreemd soort elektriciteit in de lucht? Oftewel: je had zin in seks...

Geeft niet hoor, kom ook net bij mijn voetbalvriendje vandaan, hahahaha. We hebben twee weken niet zien eventjes goed gemaakt...