Google

Tuesday, August 29, 2006

Bumperkopper

Gisteren was er weer een werkgerelateerd etentje in Szekesfehervar. Dit is door mijn nieuwe woonplaats in plaats van een half uur, een uurtje rijden geworden. Rond middernacht arriveerde ik in de buurt van Dunafoldvar en ik zag een dronken man midden over de straat zwalken.

Ik maakte al aanstalten om de man links te passeren, maar de man zag me en veranderde ook van weghelft. Daardoor wijzigde ik mijn aanstalten en hij wijzigde mee. Hij was duidelijk van plan mijn bumper te gaan koppen. Omdat ik geen bloedvlekken op mijn hagelwitte auto wil, besloot ik de man te misleiden door te doen alsof ik hem rechts zou passeren en op het laatste naar links uit te wijken. Toen ik hem gepasseerd was, zag ik hem in de achterspiegel woest staan zwaaien.

Weer een mensenleven gered!

No comments: