Google

Wednesday, August 23, 2006

Het tafelvoetbalmeisje

Zoals wel te verwachten viel, volgt uit het grandioze succes van mijn internet dating site inschrijving niet een maar meerdere potentiƫle kontacten. Een ervan is het tafelvoetbalmeisje. Dit is een meisje die als sport semi-professioneel tafelvoetbal speelt en waarmee ik redelijk snel een heel leuk e-mail contact had. Ik had echter geen foto gezien en vanwege de ervaringen met het rode gevaar, voedt dit mijn achterdocht en ben ik enigzins terughoudend.

Vooral als ze aangeeft dat ze dit naar mijn hotmail adres heeft gestuurd, maar ik niets heb zien verschijnen. Maar desondanks hadden we toch nagenoeg dagelijks mailcontact. Ik vertelde haar mijn favoriete plekken in Budapest en vele andere zaken. Toen ik donderdag met Kiki ging uit eten deed ik dit natuurlijk op een van deze plekken, tegenover de Hongaarse Moulin Rouge. Op vrijdag had ik weer een mailtje van het tafelvoetbalmeisje te pakken, waarin ze aangaf dat ze op donderdag tegenover de Moulin Rouge had zitten eten met wat vrienden. Waarschijnlijk hebben we binnen een afstand van een metertje of 10 van elkaar gezeten. Maar goed omdat ik geen foto had, kon ik haar toch niet herkennen.

Op vrijdag nog maar eens mijn hotmail gecheckt en wat bleek, hij zat in de ongewenste mailfolder. Dit snap ik niet, want de foto was helemaal niet ongewenst, hij was zelfs behoorlijk leuk! Eens zien hoe dit verder loopt.

1 comment:

Anonymous said...

Aaargh! Waarom schrijf je alleen maar over foto's? Plaats ze gewoon! Hoe kunnen wij je nou ooit helpen met het maken van een keuze!