Google

Friday, August 04, 2006

Lezersinteresse

Het is erg frappant te zien dat de interesse van de lezers van deze blog verdubbeld zodra de onderwerpen veranderen van alledaagse avonturen naar daten, liefde romantiek en aanverwante zaken.

Zodra deze blog wordt omgeturnd in een boeket reeks boekje, exploderen de bezoekersaantallen. Op een normale doordeweekse dag heeft de site gemiddeld rond de dertig paginahits. Deze week is er nog geen dag geweest met minder dan 70 bezoeken. Maar volgens de spreuk U vraagt wij draaien, vanavond een bezoekje aan Szilvi en op zaterdag wederom een onvervalste date. Dus na het weekend kunnen de gewenste verhaaltjes deze site weer vullen.

3 comments:

Anonymous said...

Ja natuurlijk.. we zijn erg meelevend haha
Maarreh is die date zaterdag met Emilia of met een andere potentiele vlam?

10SC-Star said...

Aangezien ik geen ultra date machine ben heb ik wederom een date met Emilia, mochten er zich grootte wijziging voordoen laat ik dat mijn boeketreeks clubje natuurlijk onmiddelijk weten.

Kiki said...

Hallo neefje van me, beetje naief hoor! Had je wat anders verwacht? Het liefdesleven van iemand anders is ALTIJD het meest interessant, zeker als je het 'lijdend voorwerp' ook nog kent! :)

Maareh... zevenmijlslaarzen dus?