Google

Friday, September 01, 2006

Huisje Sje en Roy

Een oplettende toekomstige bezoeker heeft via Google earth mijn huis weten te vinden.

Vanwege de arrival vandaag van Sje en Roy P, zullen de posts de komende week op een dramatisch laag niveau uitkomen. De verhalen die na de terugkeer volgen zullen echter hoogstwaarschijnlijk van een uitzonderlijk hoog niveau zijn.

Laten we zeggen de dat voor deze blog het bezoek van Roy en Sje een tijdelijke dip teweegbrengen, maar voor een duidelijke piek in de nabije toekomst zullen zorgen.

5 comments:

Anonymous said...

Vet man, je hebt gewoon een zwembad in je tuin!

En ik ben er zeker van dat wij ons best zullen doen om verhalen a la het paard van Ankie te doen herleven in nieuwere en spannendere versies!

10SC-Star said...

Hmm Roy,

Ik denk dat je de schaal van deze foto toch een beetje verkeerd inschat ;).

Ik zie dat je met de juiste mentaliteit hiernaartoe komt. Nu moeten we alleen nog ervoor zorgen dat we daadwerkelijk de avonden nog een beetje bewust gaan meemaken. Zo een wijnfestival in Budapest zorgt toch voor een risico.

Anonymous said...

Misschien kun je Roy en Sje als gastschrijvers in jouw weblog toelaten?!

crofftt said...

"Nu moeten we alleen nog ervoor zorgen dat we daadwerkelijk de avonden nog een beetje bewust gaan meemaken".

Hmmm een fotograaf inhuren om de avond vast te leggen op foto?
Altijd best fun als je dingen van jezelf ziet waar je totaal geen weet meer van hebt. :-)

en zoals je het nu al wel door hebt , zie ik wel veel hé !

10SC-Star said...

Heleen, mischien is dat geen slecht idee. Ik zal ze vragen of ze hiervoor geinteresseerd zijn.

En Crofft, je moet wel een geheugen van een olifant hebben om deze quote ergens vandaan te kunnen halen. Sjapo!