Google

Tuesday, August 08, 2006

Date het vervolg

Afgelopen weekend had ik wederom een date met de lieftallige Slovaakse meid. Aangezien ik er inmiddels al achter was dat haar gezelschap wel prettig was, maar dat er verder voor de langere termijn niets in zat, had ik besloten haar dit duidelijk te maken en af te wachten hoe ze reageerde. De reactie zou dan de invulling van de zaterdag bepalen.

Na een prettig wederzien, nam ik haar mee naar Kecskemét, waar ik haar op een terrasje onder het genot van een uitstekende Hongaarse espresso een beetje duidelijkheid probeerde te geven. Ondanks de lichtelijke teleurstelling van haar kant had ze er niet echt moeite mee en voor mij was dit voldoende signaal om het plezier voort te zetten.

In Kecskemét gingen we naar de Auchan, alwaar ik de ingrediënten kocht om haar bij mij thuis op een uitstekend maal te trakteren. Dit was weer een goede test voor mijn keuken en deze test werd met glans doorstaan. Het was een buitengewoon heerlijk maal voorzien met de nodige uitstekende wijnen. Mams had een tijd geleden de helft van mijn Eindhovense wijnkelder naar Hongarije getransfereerd, dus er lagen ook wat klasse Franse wijnen.

De volgende ochtend namen we na een relaxed ontbijt en het doen van de afwas en had ik andere plannen. Sindsdien zijn er echte vele informatiestromen mijn kant op gestroomd die er op duiden dat het praatje in Kecskemét niet voor de benodigde duidelijkheid heeft gezorgd. Eens even nadenken hoe dit het beste aangepakt kan worden. Nog hints iemand?

9 comments:

Anonymous said...

Ehrm... De volgende ochtend??? Mories, zelfs een hork als ik snapt dat dat niet de benodigde duidelijkheid brengt!!!

Anonymous said...

Ben ik met je eens

Anonymous said...

Misschien kun je de seks wat extremer maken, zodat ze daar op afknapt?
Kun je meteen het in de bek schijten in Hongarije introduceren :)

10SC-Star said...

Tsja maar Roy, als je tevoren de zaken duidelijk op tafel hebt gelegd. Dan veranderen dat soort dingen daar toch niets meer aan?

Of ben ik nou heel erg naief?

Kiki said...

Ja, je bent wel erg naief! Ben blij dat een man als Roy P het wel snapt... Als ze na een gezellig avondje (incl koken!) blijft slapen en nog een ontbijtje krijgt ook... tja, dan snap ik haar gevoelens wel...

PS: Sjeke, ik wist dat je een beetje kinky was, maar dit?!?!

Anonymous said...

Tsja Kiek,

Jaren met Roy Peters en Roy Coonen in 1 huis gewoond, daar wordt je seksleven wel wat extreem van, ja!
En geloof me, 'in de bek schijten' is bij die lieden nog maar het begin! Je mag blij zijn als je op het einde nog kan schijten :(

10SC-Star said...

Kiek, ik heb haar wel laten afwassen de volgende ochtend.
En het aanbieden van een diner en een ontbijt de volgende ochtend zit gewoon vastgebakken in mijn standaard gastheerschap, zoals jij volgende week ook wel zal merken

Anonymous said...

Is toch eigenlijk wel erg curieus. Ik heb het hier veelvuldig over in de bek schijten en op de Google advertentie bij deze post verschijnt een link naar de Internet Explorer Bijbel bar?
Is een erg zieke geest aan het programmeren geweest daar bij Google, als je het mij vraagt.

Anonymous said...

Hahaha ik sluit me helemaal bij Roy P. aan je kan toch niet iemand die je net verteld hebt dat het niks wordt en waarvan je weet dat ze jou wel ziet zitten zo in de watten leggen en laten "slapen" hahaha. Hoe is het met de andere dames via de datingsite, loopt het nog storm?