Google

Wednesday, August 16, 2006

Huiseigenaren

Gisteren zat ik weer eens via hotmail te kijken of ik nog reacties op mijn weblog had binnengekregen. Wat daar zichtbaar is, is wie er een reactie heeft geplaatst en wat de inhoud is. Het is echter heel moeilijk te achterhalen bij welk bericht deze reactie hoort.

Ik had wederom een reactie binnen en ditmaal van een anonieme bron. De mededeling was iets in de trent van; "ik ben nu de eigenaar van dit huis, kom maar eens lang". Dus nadenken waar deze reactie thuishoorde en toen kwam ik erachter dat het met mijn huizenzoektocht te maken had.

Wat bleek tijdens mijn zoektocht in Simontornya had ik een prachtig huis in de wijnstreek gevonden dat net buiten mijn budget lag. Kennelijk lag het niet buiten het budget van deze bezoeker en heeft hij het aangeschaft. Tijdens de zoektocht naar info, is hij kennelijk op mijn pagina terecht gekomen. Toch eens kijken of we een keer iets kunnen afspreken.

No comments: