Google

Tuesday, August 01, 2006

De Date

De foto die bij haar profiel stond getoond bood voldoende houvast om terug te reageren op de eerste reactie die ze naar me had gestuurd.
Na vrij intensief heen en weer mailen, met voldoende gesprekstof en boeiende verhalen, kwam er een belletje van haar kant overheen en dit was voor mij voldoende motivatie om voor het afgelopen weekend een date voor te stellen.

Aangezien ze in Budapest woont, was dit de meest voor de hand liggende plek om af te spreken. Als een echte gentleman besloot ik haar thuis op te halen. Dus om half twaalf op weg naar Budapest nog even bij de Tesco langs, om een leuk bloemetje te scoren. Na niet al te veel problemen wist ik haar appartement, in een prachtig hondervijftig jaar oud gebouw in het centrum van Budapest te vinden.

Ik belde aan en met een lichtelijk kloppend hart wachtte ik op haar om naar buiten te komen. Toen ik haar zag verschijnen, was ik lichtelijk teleurgesteld in haar fysieke verschijnen, maar het was verreweg niet de verschrikking van het “paarse gevaar”. Met een open mind nodigde ik haar uit om in een van mijn favoriete restaurants in Budapest te gaan lunchen. En alhoewel ze hier al een jaar woonde, was ze hier nog nooit geweest.
Tijdens de lunch was het gezellig en een stroom van woorden vanuit beide monden vuldde het restaurant. Na de lunch hopten we van terras naar terras om gezellig te kletsen en in elkaars gezelschap te verkeren. Ze toonde me plekken van Budapest die ik nog niet kende en voordat we het wisten was het acht uur s’avonds en wederom tijd voor eten. Na een heerlijk diner in een restaurant van haar keuze was het tijd voor afscheid na een zeer geslaagde dag.

11 comments:

Anonymous said...

Ja?
En hoe ging dat afscheid?
Nou?

10SC-Star said...

Nou ik ben in ieder geval nog naar huis gereden, maar ik werd vanwege het prettige afscheid tijdens de rit getrakteerd op een behoorlijk aantal positieve SMS-jes.

Vul het zelf maar in Sjé

Kiki said...

Sjeke, geen zorgen, ik ga binnenkort naar Mories en zal dan wel even kijken wat dat voor meisje was ;)

Kiki said...

Mories, heb je trouwens mijn smsje met reisgegevens van mij en Peter ontvangen? En zijn de dagen ok?

10SC-Star said...

Dan moet je er maar even van uit gaan of je haar wel te zien krijgt Kiki.

De reisgegevens zijn trouwens in orde Kiki, welkom in Hongarije!

Anonymous said...

Hee Kiek,

Wanneer ga jij naar Hongarije? Ik ben er begin september.
Overigens: in het huidige voortvarende tempo waarop Mories internetdate zit-ie dan waarschijnlijk bij date nummer 6 of 7 en is informatie over zijn huidige date al weer achterhaald.

Kiki said...

Dat is inderdaad wel waar, Mories houdt graag een lekker tempo aan...
Ik ga 17 augustus t/m de 22ste, dus we lopen elkaar in Hongarije mis vrees ik...

September zou niet zo aardig zijn naar mijn baas toe, aangezien ik september begin met mijn nieuwe baan :)

Anonymous said...

En de foto van deze dame???

10SC-Star said...

Wat weet jij van mijn voortvarend tempo Sjé, dit was pas de eerste. Nou is het feit wel dat ik morgen mijn tweede date met deze zelfde! lieftallige dame heb, dus je zat er niet zover naast.

En Miranda, de foto staat al op de site.

Kiki said...

Viel dat blonde meisje in lingerie fysiek tegen?? ;-)

10SC-Star said...

Haha Kiki, ja foto's kunnen heel bedrieglijk zijn ;)