Google

Thursday, August 03, 2006

Grijze cellen

Gisteren had ik mijn tweede date met Emilia, ja hoor ze heeft ook een naam. Het was wederom een gezellige dag, waarbij we een groot gedeelte van Budapest, waaronder het Margit Sziget te voet hebben verkend. Vervolgens in het voetgangerscentrum op een uitstekende mensen kijk stek gegeten, waar ik me weer heb kunnen vergapen aan de verscheidenheid aan mensen die hier overal rondloopt.

Toen ik rond middernacht in mijn bolide weer naar huis scheurde, sprongen mijn grijze cellen in werking en deze begonnen een grondige analyse van de situatie te maken. De ontdekkingen van deze cellen waren zeer confronterend en stemden toch tot nadenken. Het lijk erop dat ik me enigszins heb laten meeslepen in het succes van mijn profiel op de Hongaarse datingsite. Terwijl ik natuurlijk nog niet helemaal optimaal ready was met het besluit in de relatie met Szilvi, alhoewel dit natuurlijk al lang geen verrassing meer was.

Dus misschien is het allemaal wel wat vroeg, maar de mate van aandacht die ik op dit moment krijg heeft natuurlijk wel een helende werking op mijn bloedend hart, terwijl het anderzijds misschien niet helemaal eerlijk is naar dit lieftallige wezen toe. Maar goed misschien dat we dit op de volgende date eens openlijk moeten bespreken. De volgende date is in ieder geval een thuiswedstrijd, waarbij de thuisspelende ploeg in het voordeel is.

Morgen weer eens op bezoek bij Szilvi om te kijken hoe makkelijk het is om onze relatie op een normaal vriendschappelijk niveau voort te zetten. Hier verwacht ik in ieder geval geen problemen mee.

6 comments:

Anonymous said...

Nou zou je toch denken dat je in je leven genoeg bier hebt genuttigd om die lastige grijze cellen af te laten sterven, zitten ze toch weer in de weg!

Maar ehrm... Vind je het niet een beetje vroeg om je nu al af te vragen of het eerlijk is, waar je mee bezig bent en waar de toekomst je heen brengt? Het was pas je tweede date man! Als ze echt heel erg lelijk is, moet je je misschien afvragen of je nog wel een 3e date wil, maar anders... Relax, enjoy en de rest komt dan vanzelf! Of niet natuurlijk, maar dan is het ook duidelijk.

10SC-Star said...

Ik denk dat het probleem is dat ik sinds ik in Hongarije woon mijn bierconsumptie heb teruggeschroefd en dit vervangen door wijnconsumptie.

Wijn schijnt beter te zijn, maar het heeft nadelige bijwerkingen blijkbaar.

Ik weet trouwens waarschijnlijk wel waar de toekomst me heenbrengt met deze meid en dat is niet al te ver. Maar for the time being is het wel plezant.

Hoe staat het trouwens met je plannen voor begin September?

Anonymous said...

Volgens de grijze cellen die bij mij overgebleven zijn, is er echt helemaal niets maar dan ook niets op tegen om een relatie puur en alleen voor de seks te beginnen :)

Maar misschien dat je dat dan beter met de dame van die andere foto kan doen :)

10SC-Star said...

Dat kan wel kloppen Sjé maar na grondige analyse met een persoon van het feif team, is het dan waarschijnlijk goedkoper om af en toe een lifster uit de berm te plukken. Daarmee hoef je niet te gaan uit eten en geen kado's of andere zaken voor te kopen. Plus je kan nog varieren als je daar behoefte aan zou hebben ;)

Anonymous said...

Da's waar. Maar daar staat dan weer tegenover dat het risico dat je pijn gaat krijgen tijdens het plassen een stuk groter is :)

10SC-Star said...

Maar daar hebben ze van die rubberen dingen voor uitgevonden en die hadden we in de financiele scenario evaluatie meegenomen