Google

Tuesday, August 01, 2006

Het meisje van de lingerieshop

Terwijl ik geniet van het prachtige onweer buiten, de lucht wordt continu verlicht door de vele lichtflitsen en het gerommel van het onweer vult de muziek van Korn die ik op dit moment op heb staan geweldig aan, moet ik denken aan een telefoontje dat ik in deze namiddag ontving.
De straat voor mijn huis heeft trouwens ook een prachtig aangezicht, het lijkt een wildstromende rivier door al het water dat de heuvel af stroomt.

Om zes uur ging de telefoon, mijn mobiel gaf aan nummer onbekend. In het merendeel van de oproepen, betreft het onze chinese toolleverancier of Flextronics. Omdat ik net een quote naar Flex had gestuurd, gokte ik op Flex. Echter toen ik opnam kreeg ik een vage vrouwenstem te horen die me onmiddelijk confronteerde met het feit dat ik niet had gereageerd op haar sms van anderhalve week geleden. Het was het chinese lingerieshopmeisje. Met een strak gezicht loog ik dat ik haar sms-je nooit had ontvangen. Toen ik even nadacht hoe laat het daar moest zijn begreep ik ook dat het dubbele tong geluid niet door de ontvangst kwam, maar door het feit dat ze waarschijnlijke teveel van haar favoriete Bayleys naar binnen had gewerkt.

Het doel van het gesprek was om te checken of ik volgende week in China was, want ze wilde haar verjaardagsfeestje vieren en ik was uitgenodigd. Ik heb haar moeten teleurstellen met het bericht dat als het aan mij ligt ik voorlopig niet meer naar China ga.

No comments: