Google

Monday, August 21, 2006

Radioactiviteit en grootse stormen

Nu mijn broer en mijn nichtje op bezoek zijn hebben we inmiddels drie volle dagen met de meest interessante avonturen achter de rug. Ik zal een aantal trefwoorden noemen, die ik in de volgende dagen zal toelichten. Dit vanwege het feit dat ik nu via een ontzettend traag mobieltje zit te internetten en ik wil voorkomen dat we kostbare avontuurtijd verspillen.
- Claustrofobische ondergrondse boottochten;
- Hongaars sprekende duitse bejaardem;
- Belgische visserslatijn;
- Radioactieve zwemactiviteiten;
- Toeristische navigatiekwaliteiten van broederlief;
- Hongaarse "stoomtrein" ritjes;
- Vuurwerkshows over de Donau;
- etc, etc.

Zoals jullie zien staat er veel op het programma, echter de verhalen dienen nog uitgewerkt te worden.

Tot gauw.

No comments: