Google

Tuesday, August 15, 2006

Leon de Winter

Eergisteren zat ik weer eens voor de buis en wilde ik wel eens zien hoe het gezicht achter alle Hirsi Ali en Israël verdedigende stukjes in de Elsevier was. Als je in de Elsevier de bijgevoegde foto bekijkt, dan komt het portret van deze persoon nogal elitair over.

Verrassend was het dan ook toch een beetje een persoon met een lichtelijke Johan Derksen uitstraling te zien. Het was meer een uitgezakt papzakkertje dan een elitair persoon dat alleen al door zijn uiterlijk gezag uitstraald zoals ik me hem had voorgesteld. Nu was ik het al niet altijd eens met hem in zijn columns, maar doordat ik deze lichtelijk teleurstellende voorstelling op TV heb gezien, zal ik zijn commentaren en columns voortaan toch vanuit een ander hoek bekijken.

No comments: