Google

Monday, August 07, 2006

Huisnummer

Meer nieuws over dates, liefde en aanverwante zaken hoogstwaarschijnlijk morgen.

Op zaterdag kwam ik erachter dat ik niet in het huis woon dat ik bezit. Ik moest enkele officiƫle documenten voor de rioolbelasting invullen. Tot dan toe heb ik altijd gedacht dat ik op Rakoczi ut 13 woondde. Echter ik moest ook iets in het koopcontract nakijken en hier bleek dat ik Rakoczi ut 11 woon. Toen ik hierachter kwam ben ik even op mijn huis gaan kijken en hier stond echt nummer 13 op.

Ik begon al een beetje te hopen, want het huis van de buren is iets groter, heeft een grotere tuin en heeft een iets mooiere ligging. Echter jammergenoeg was dit nummer 15 en niet nummer 11. Anders had ik ze met mijn koopcontract in de hand even uit huis kunnen trappen. Had ik gelijk een mooie oplossing voor die hond kunnen verzinnen. Ik ben even de straat op en neer gelopen en heb geen nummer 11 kunnen vinden. Misschien is de eenvoudigste oplossing gewoon mijn nummer 13 te verwijderen en te vervangen door de 11. Dan ben ik meteen van dat ongeluksnummer af.

3 comments:

Anonymous said...

hahaha en dat schuurtje in de straat??

crofftt said...

13 wil niet altijd zeggen dat het ongeluk brengt.
13 staat voor "verandering-vernieuwing".
Voor anderen weer een geluksgetal dus...niet panikeren. :-)
Dag mories,je bent echt een trouwe bezoeker.bedankt hoor!
sorry voor het wachten,veel te veel werk!

Anonymous said...

Tip: maak er 11-13 van. Voordelen: het klinkt enorm groot, en als er later iemand nr. 11 of 13 wil hebben, kun je het nummer verkopen! Zo werkt het ook met internetadressen, dus waarom niet met huisnummers!

Oh btw: ik krijg een foutmelding op je email adres. Stuur mij even een mailtje, dan kan ik daarop replyen. Thanks!