Google

Monday, September 12, 2005



Net op tijd gered!!

Vanochtend bij het ontbijt, leegde ik mijn pak met Venz hagelslag en de paniek sloeg toe. Hoe zal ik de komende weken mijn ontbijt naar binnen kunnen werken zonder de troost van een goed broodje met Venz hagelslag.

Ik ben er inmiddels achter dat ze hier in de winkels ook een soort hagelslag hebben, maar deze is veel harder en wordt hoofdzakelijk gebruikt als versiering op taarten en gebak.

Mijn collega's keken me dan ook raar aan toen ik hun vroeg of ik ergens in de supermarkt hagelslag als boterhambeleg kon krijgen. Gelukkig is onze Nederlandse Logistiek Manager vandaag aangekomen voor een drie-daags bezoek in Sárbogárd en heeft hij in ruil voor een slaapplaats in "Casa Mories" een extra groot 600 grams pak Venz hagelslag meegenomen.

Dus morgenvroeg kan de gewone routine lekker gevolgd worden, een broodje hageslag met een pakje yoghurt, mezelf ergerend aan de arrogante uitstraling van Mart Smeets.

No comments: