Google

Thursday, September 15, 2005

Addicted to school?

Gisterenavond kreeg ik een telefoontje van mijn lerares dat ze verhinderd was voor de les van vanavond. En geloof het of niet, ik was terleurgesteld dat ik niet naar school kon. Dit is natuurlijk een vreemde ervaring, omdat ik tijdens mijn middelbare schooltijd of tijdens mijn studentleven helemaal niet teleurgesteld zou zijn. Integendeel!

Zou het zo zijn dat ik school nou leuk begin te vinden? Dat verstand met de jaren komt? Of zou het gewoon zo zijn dat ik het jammer vind dat ik een avondje samen met mijn lerares moet missen?

In ieder geval gaat de taaluitwisselingsdate met mijn collega wel nog door op vrijdag.

2 comments:

Anonymous said...

Aangezien je de lerares in kwestie in vorige stukjes steeds omschrijft met woorden als 'prettig' en 'lieftallig' denk ik dat ik het antwoord op deze retorische vraag wel durf in te koppen.

Kiki said...

hahaha, go sjeke!