Google

Friday, September 16, 2005

De eerste Mijlpaal!

De eerste mijlpaal komt eraan!

Volgens verwachtingen en allerlei ingewikkelde statistisch kansberekeningen, durf ik de uitspraak aan dat de kans 99,9% is dat zich vandaag de duizendste bezoeker zal melden op deze site.

De kans dat deze duizendste bezoeker dan ook nog eens dit berichtje leest is natuurlijk ook erg groot. Dus wil ik deze persoon oproepen om een reactie op dit berichtje te plaatsen en als blijk van waardering voor de getoonde interesse, zal ik deze persoon bij mijn volgende bezoek aan Nederland belonen met een authentieke Hongaarse versnapering.

Aangezien ik allerlei spyware en analyse tools aan deze site heb gekoppeld kan ik natuurlijk controleren wie daadwerkelijk de duizendste bezoeker was.

Vanaf maandag weer verse en hopelijk zeer interessante avonturen!

Update:
Via de geavanceerde spyware, ben ik erachter gekomen dat de duizendste bezoeker helaas een onbekende Duitser was, die via google met de zoekwoorden Szekesfehervar en Hotel op een of andere vage manier op mijn blog uitkwam.

4 comments:

Anonymous said...

En, ben ik het?

Anonymous said...

Ik ben het, ik ben het, ik ben het!
Toch?!

10SC-Star said...

Helaas, helaas jullie waren nummer 1002 & 1003, maar aangezien ik de prijs niet aan een onbekende Duitser wil gaan schenken ons Roy in aanmerking.

Proficiat Roy!!!

Anonymous said...

shit zeg net te laat...
wanneer ben je weer in ons kikkerlandje? We moeten nodig weer eens met z'n allen gaan eten ofzo maar met Gerards gereis schiet dat niet zo op. Over 2 weken gaan we lekker 2 weken vakantie vieren op Bali! (minirondreis weekend Singapore, Bali: Ubud, oostkust en zuiden) Gerard zit inmiddels al weer in Azie.