Google

Monday, September 12, 2005

Electrisch shoppen

Zondag ochtend kom ik erachter dat ik niets in huis heb om me die dag mee te voeden. Aangezien ik een dag thuis heb gepland om mijn huis te poetsen en op te ruimen, komt dat een beetje slecht uit. Werken op een lege maag is niet gezond. Ik neem het laatste yoghurtje om mijn maag enigszins te vullen en start de auto op weg naar de Tesco.

Ik besluit de Tesco in Dunaújváros te kiezen. Als ik met mijn karretje door de winkel wandel en ik een zakje met broodjes in de wagen leg, krijg ik een elektrische shok. Het is niet de eerste keer dat me dit overkomt, dus ik weet hoe ik dit moet aanpakken. Op de een of andere manier, bouwt het karretje continu een elektrische lading op. Deze moet ik zien kwijt te raken, voordat ik het ijzer met mijn lichaam aanraak, anders staat me een nieuwe shock te wachten. De remedie is om zoveel mogelijk met andere karretjes te botsen of tegen ijzeren stellages aan te rijden. Op het moment van de botsing hoor je vervolgens een knetter en zie je een klein vonkje.



Op zich is het een interessante manier van shoppen, maar tijdens het shoppen ga je zo op in alle spullen, dat je het probleem vergeet en er tijdens het inladen van een “Turro Rudy” weer handhandig aan wordt herinnerd.

No comments: