Google

Wednesday, August 31, 2005

Hallmark Channel



Als je alle Mythbusters afleveringen al minimaal een keer hebt gezien en als je de scheldpartijen van Vaderlief tegen zoonlief uit "American Chopper" al kunt dromen. Als je daarnaast alle onderdelen van de Scrapheap al drie keer gebruikt heb zien worden op de "Scrapheap Challenge", dan is het tijd om even afscheid te gaan nemen van Discovery Channel als zijnde de beeldbuis ontspanning.

BVN-TV heeft vanwege verschillende oorzaken (zie bijv Superlink) ook al afgedaan, maar de continue stroom van drie uur Belgische en Nederlandse actualiteiten stomt behoorlijk af. Eurosport is alleen een alternatief als er toevallig een spannend sportevenement bezig is, maar de eerste ronde van de US open interesseert me niet echt en schoonspringen met motors al helemaal niet (de X-games).

Ook ben ik nog niet vergenoeg gevorderd in de beheersing van de Hongaarse taal om het grote aanbod van Hongaarse zenders te kunnen volgen.

Het alternatief is dus op zoek naar een nieuwe zender die me op mijn wenken kan bedienen. En die heb ik gevonden. Hallmark! Twee avonden achter mekaar heb ik kunnen genieten van een van de grootste toppers uit de film geschiedenis in de rolprent "King Salomons Mines".



Nu dachten jullie natuurlijk aha, die film met Sharon Stone en Richard Chamberlain, maar niets is minder waar, ze hebben een remake gemaakt met Patrick Swaize? in de hoofdrol, de stud van North & South, de adonis van Dirty Dancing. En eerlijk gezegd, het bleek een slap aftreksel te zijn van het origineel.

Gelukkig hebben we echt in de avond wel een soort CSI Miami rip off, genaamd "Jordan's crossing", waarbij een pathologe en haar collega's wel heel erg betrokken zijn in politieonderzoeken. Maar ondanks het feit dat het niet allemaal even geloofwaardig is, is het een aardige serie om voor het slapengaan even te kijken.


5 comments:

Kiki said...

Heb jij mazzel met deze ongelooflijke kwaliteits televisie!
Alles goed met mijn neefje?
Jammer dat ik je niet heb kunnen zien! Maar ja, het is al bijna eind oktober...
x Kiki

10SC-Star said...

Maar gelukkig heb ik binnenkort ADSL kan ik me met terugwerkende kracht op Expeditie Robinson en Big Brother storten.

Zie je inderdaad in Oktober met je ..?

Kiki said...

Het lijkt inderdaad de goede kant op te gaan, al hebben we de eerste strubbelingen al wel gehad...

En jij?

10SC-Star said...

Nou als die strubbelingen tot de standaard 4 maanden strubbelingen gerekend kunnen worden, dan is dat behoorlijk normaal.

Ik heb wat projectjes lopen. Vertel ik je in Oktober wel

Anonymous said...

Post your Ad to everyday after that, you'll also be able to generate a Viral Traffic Streams absolutely FREE!