Google

Monday, October 31, 2005

Samenwonen

Na het jaarlijks terugkerende familieweekend, was het zover. Ik zou de vrouw wederzien, waarmee ik de komende week zou gaan samenwonen. Ik had haar al ge-sms-ed hoe laat ze me ongeveer kon verwachten en rond een uur of half vier werd ik door mijn Hoofddorpse familieleden thuis afgezet.

Het voelde direct vertrouwd. Het was alleen duidelijk dat er vrouwenhanden hun sporen hadden nagelaten. Alles fris, alles fleurig en een aantal kleuren en Jan des Bouvrie details toegevoegd. Ze had de master bedroom voor me vrijgemaakt en er lag al een handdoek klaar om me op te frissen.

Na een douche, een kop koffie en een klein hapje hebben we een paar uurtje gezellig gekeuveld alvorens Gerry en Miranda me kwamen ophalen voor een etentje. Na het eten, kwam ik wederom in een open en gezellig huisje thuis en stond het glas wijn al bijna klaar. Dat weekje samenwonen zal geen probleem worden denk ik.

1 comment:

Roberto Iza Valdés said...
This comment has been removed by a blog administrator.