Google

Friday, October 07, 2005

Oorlog met David

Nadat het er een tijdje aan zat te komen, kunnen we ons gaan klaarmaken voor een strijd tussen David en Mories. Nadat ik zojuist mijn postbank internet account heb gecheckt, blijkt dat de "vriendelijke vrienden van de David Lloyds Health & Fitness club" eenzijdig hebben besloten om de contributiebetalingen weer in te laten gaan.

Dit ondanks het feit dat ik zware bezwaren heb geuit tegen deze gang van zaken. Als je emigreert kan je je abonnement voor maximaal een half jaar bevriezen en vervolgens ga je gewoon weer betalen volgens hun systeem. Daarnaast kan je je abonnement wel opzeggen maar, hiervoor geldt een zeer vage opzegtermijn, je kan alleen per jaar opzeggen. Maar de tijd van je bevriezing wordt hierbij opgeteld.

Nadat ik deze boodschap had ontvangen heb ik vriendelijk aangegeven dat ik hiermee niet accoord ga en zonder tegenbericht hebben ze opeens het maandelijkse bedrag weer van mijn rekening afgeschreven. Dus net de postbank gebeld dat ze dit bedrag mooi terug naar mijn rekening kunnen storten en gelukkig is de postbank hierin erg welwillend.

Ik denk dat hiermee de oorlog officieel gestart is en ik ben dan ook benieuwd wat hun volgende strategische zet in deze strijd zal zijn.

Wordt hoogstwaarschijnlijk vervolgd!

No comments: