Google

Tuesday, November 01, 2005

Dagje thuis

Op zondag had ik met Hania afgesproken dat ik voor haar de keukenmuur zou stücken en als ruil zou zij de keuken vervolgens schilderen. Dit is voor een goede deal, omdat dit mijn huisje weer wat verder afmaakt. Dus op maandag even samen ontbeten en toen zij naar haar werk ging, ben ik met de keuken aan de slag gegaan. Na vier uur ploeteren was de muur klaar en na een emotioneel weerzien met mijn badkuip van meer dan een uur, op naar de stad om een nieuw pak te kopen en om boodschappen voor het eten te doen.

Terwijl ik in de keuken stond te prinsessen, kwam mijn huisgenote thuis en vervolgens hebben we samen van de uitgebreide maaltijd genoten.

Vandaag kwam ik om zes uur van een dagje werken thuis en toen ik de deur opendeed, kwam de geur van een heerlijke maaltijd me al tegemoet. Het tijdelijk samenwonen bevalt uitstekend!

No comments: