Google

Wednesday, October 19, 2005

Heimwee

Nu ik weet dat ik over ruim een week weer in het vliegtuig richting Nederland zit, begint de heimwee zich toch een beetje te ontwikkelen en aangezien ik geen auto meeneem deze keer, heb ik niet het vooruitzicht me te gaan ergeren aan verkeersdrempels, stoplichten en files.

Nee, wat ik wel ga meemaken is continu Nederlands en Limburgs praten, even geen Engels en Duits door elkaar hoeven te mixen, Pulp TV! Talpa, SBS6 en Net5, Gezellige etentjes en gesprekken over niets, De Grolsch plop, swingen in de Berlage, op de fiets naar het werk, biefstuk!, mensen horen kankeren en ze nog verstaan ook, en waarschijnlijk nog veel meer!
Nederland verras me maar!

1 comment:

Anonymous said...

Among these magnificent benefits is the chance to be able to promote your business, any business,