Google

Wednesday, October 05, 2005

Breaking news!

Bij deze kan ik via deze blog melden dat hij voor langere termijn vanuit Hongarije voortgezet zal worden.

Na korte onderhandelingen heb ik vandaag een nieuwe permanentere functie geaccepteerd binnen onze Hongaarse vestiging.

Was ik tot op heden een interim manager, met de intentie om op termijn mijn eigen Hongaarse opvolger in te leren, vanaf 1 Oktober heet de functie officieel Commercieel Manager. Hierbij is het de intentie om vanaf januari op een Hongaars contract te gaan werken, wat dan ook inhoudt dat ik vanaf dat moment niet meer in Hongarije "op bezoek"ben, maar dat ik officieel ga emigreren en ons koude kikkerlandje op papier ga verlaten en ook geen bijdrage aan de financiering van onze welvaartstaat meer ga leveren.

2 comments:

Anonymous said...

Gisteren even langs de Berlage gefietst. Zag dat de eigenaar een faillissementsbord op aan het hangen was :)
Maar alle gekheid op een stokkie, proficiat met je benoeming Deusske, ben benieuwd of je ooit nog een keer terugkomt. Maar als ik de weblogs zo lees, moet ik net als Peters tot de conclusie komen dat de kans steeds kleiner wordt.
Betekent dit overigens dat onze Geert tijdens de verkiezingen van 2007 1 al zekere stem minder gaat krijgen?

10SC-Star said...

Nou Sje,

Volgens mij ben ik straks wel nog steeds bevoegd om te gaan stemmen. Dus de oplossing is heel simpel, ik zal jou gewoon machtigen om voor mij te gaan stemmen en dan weet ik zeker dat mijn stem goed terecht komt.

Wat betreft Berlage, hou ze nog even open, want ik wil er in November wel nog even een pilsje of twee gaan drinken.