Google

Wednesday, October 26, 2005

De broek aan

Door een kleine reorganisatie in onze organisatie, wordt mijn uit sluimerstand ontwaakte liefdesleven weer bruut in deze sluimerstand teruggeworpen.
Zoals de oplettende lezers waarschijnlijk al had opgemerkt, was er daadwerkelijk progressie. Jammergenoeg werkt het middelpunt van deze progressie voor hetzelfde bedrijf als waar ik voor werk. Aangezien ze op de orderdesk werkt en aangezien deze tot de logistieke afdeling behoort is de afstand tussen ons op werkgebied op dit moment groot genoeg om ervoor te zorgen dat dit niet al te veel complexiteit oplevert.

Echter! Nu heeft onze general manager een geniale move bedacht. Zijns inziens is namelijk dat de orderdesk niet bij logistiek thuishoort, maar vanwege de intensieve klantencontacten hoort dit bij de afdeling commercie thuis. Dit zou dan dus inhouden dat de werkverhouding veranderd van collega naar baas. En dit valt natuurlijk niet te combineren met een relatie buiten het werk.

Deze move is nog niet officieel en nog niet bekend en ik twijfel dan ook of ik dit al naar haar toe in de openbaarheid moet brengen met de bijbehorende problemen, of dat ik het nog even achter moet houden totdat het definitief en onvermijdelijk is geworden.

Wie heeft dan wanneer de broek aan?

4 comments:

Anonymous said...

Om in woorden van Roy te spreken: Het wordt nu toch echt tijd voor de nodige foto's van Szilvy.

En verder tja, in een standaard relatie delft de man normaliter het onderspit, dus lijkt het me niet meer dan fair dat je daarvoor op je werk gecompenseerd wordt door daar haar baas te mogen spelen.

Nog maar 9 dagen.......

Kiki said...

Tja, life suck Mories...
Ook voor je net weer single favoriete nichtje...

Wanneer wordt er weer gestapt? Vrees dat ik weer de markt op moet, hahaha!

10SC-Star said...

Zie de reactie van Sjeke, Kiek:
Nog negen dagen......

En dan gaan we omzet van de Berlage weer eens gezond maken!

Kiki said...

4 november dus... zal het zeker in mijn agenda zetten.... Hoop dat ik er bij kan zijn!