Google

Wednesday, March 01, 2006

Mart Smeets

Gisteren op TV zag ik steun voor mijn Mart Smeets denkbeelden uit onverwachte hoek. Het was Mathijs van Nieuwkerk van het programma Holland Sport die met de ode aan Ria Visser op een mooie manier wist uit te dragen waar mijn anthipatie vandaan komt.

Met zinnen als iemand die de antwoorden op zijn eigen vragen weet te verwoorden heeft de gasten niet meer nodig, duiden precies wat ik tegen heb op deze mastodont van de Nederlandse sportjournalistiek. Sjapo Mathijs, dat er iemand het lef heeft om te verwoorden wat hij van onze Mart vindt. En dat terwijl maatje Wilfried nog op bezoek was, en hoogstwaarschijnlijk zelf de irritantie van deze mastodont heeft mogen ervaren.

2 comments:

Kiki said...

Matthijs is een held! Hij heeft dat 'De wereld draait door' tot een leuk programma gemaakt, want die andere loser die het in het begin mede presenteerde....

Anonymous said...

Hé Mories, ik zag dat programma inderdaad ook en moest toen direct aan jouw geklaag denken. Een beetje ben ik het wel met je eens. Maar gelukkig had Mart tijdens de schaatswedstrijden (die jij dan weer niet hebt gezien) Ria Visser aan zijn zijde en dat (en dan ben ik het ook met Mathijs eens) is een verademing.
Groetjes, Heleen