Google

Wednesday, March 08, 2006

International Womens day

Het is vandaag internationale vrouwendag!

Ik had hier nog nooit van gehoord, maar gelukkig werd ik hier gisteren door mijn mannelijke collega's op gewezen en het resultaat hiervan was dat we bloemen geregeld hadden voor vanochtend. En aangezien er op kantoor evenveel vrouwen als mannen rondhuppelen kwam dit erg goed uit.

Echter de bloemen waren er nog niet rond acht uur en hierdoor werden de vrowuwen ongeduldig. Dit lieten ze zien door protestsnoepjes uit te delen. Hiermee wilden ze aangeven, kijk wij denken wel aan jullie, maar jullie blijkbaar niet aan ons.

Om negen uur arriveerden de bloemen en hebben we een hoop punten kunnen scoren en daarmee alles weer goed kunnen maken.

2 comments:

Kiki said...

haha, ja dat schijnt daar heel groots te zijn. Ik las in de krant ook een stuk over vrouwendag in Rusland. Daar zijn de mannen een groot deel van hun maandsalaris kwijt aan bloemen, omdat de prijs van een bosje op die dag verdubbeld wordt...

Alles nog steeds goed met je? Je hebt me wel laten schrikken...

10SC-Star said...

Ik ben harstikke gezond en wel. Vandaag voor het eerst weer in een auto gereden en dat beviel best wel goed.