Google

Saturday, March 11, 2006

De eerste rit

Op woensdagavond, landde ik op Keulen airport en daar had ik een auto geregeld om op woensdag naar mijn huisje in Eindhoven te rijden en op donderdag op en neer naar Sarre Union, nabij Metz te rijden.

Aangezien ik na mijn ongeval niet meer had gereden, was dit een uitstekende mogelijkheid om hernieuwd kennis te maken met het besturen van een voiture. Ze hadden voor mij een Astra Caravan geregeld, wat op zich best een OK auto was. Echter toen ik de parkeergarage uitree, zag ik mijn angst bewaarheid worden; het was kloteweer. De regen gutste met bakken uit de hemel en het zicht op de weg was zwaar belabberd.

Eenmaal op de weg vonden de eerste rillingen hun weg door mijn benen, maar na een minuutje of vijf was het weer de gewoonste zaak op de wereld om in een auto rond te toeren. Toen ik op vrijdagochtend de auto dan ook weer inleverde met 1100 extra kilometers op de teller, is het ongeval helemaal uit mijn systeem verbannen.

No comments: