Google

Monday, March 20, 2006

Champagne en slaap

Op zaterdag werd ik door Kati en Ferri van het vliegveld opgehaald. Daarna even langs de Auchan om boodschappen te doen. Ik had nog steeds de belofte staan om hun op champagne te trakteren, dus daar maar een Magnum fles champagne gekocht en op naar huis om even van een warm bad te genieten na de gruwelijke temperatuursverschillen waarmee ik geconfronteerd werd.

Na het badderen op naar Kati en Ferri, waar ik uitgenodigd was voor een diner, vergezeld met mijn champagne. Echter toen we om negen uur de fles kachel hadden gemaakt en we samen naar de Hongaarse versie van idols zaten te kijken, hielden mijn ogen het niet meer.

Dus op de fiets naar huis, waar ik nog een glaasje whiskey inschonk om nog even naar mooi weer de leeuw te kijken, om vervolgens drie uur later wakker te worden op dezelfde bank, met nog steeds dezelfde hoeveelheid whiskey in mijn glas.

Lekker zo een jetlag

No comments: