Google

Wednesday, March 15, 2006

Visrestaurant

Gisteren na een dag hard werken op zoek naar een lekker visrestaurant met mijn collega. De dag ervoor met Sjerrie op stap geweest, dus ik wist wel waar het gezellig was, ik was alleen de naam van de regio vergeten.

Dus met de beschrijving restaurants aan het water naar de taxichauffeur. Deze bracht ons naar een andere plek, maar het was niet minder. Het was een complete straat langs het water, gevuld met visrestaurantjes, het ene na het andere.

Iedere restauranthouder probeerde ons binnen te halen met gratis bier en korting. Twee argumenten, waar ik wel gevoelig voor kan zijn. Na de straat een maal volledig doorgelopen te hebben hadden we een keus gemaakt. Hier hebben we een heerlijke varieteit aan visgerechten gegeten, zodat we nadien bijna niet meer konden bewegen.

We besloten een stukje te lopen alvorens een taxi naar het hotel te nemen. Jammergenoeg konden we geen taxi meer vinden toen we eenmaal genoeg hadden van het wandelen. Na een zwerftocht in de richting van het hotel besloten we over te gaan op een ander vervoersmiddel zijnde de metro, waarmee we behoorlijk dichtbij het hotel geraakten

2 comments:

Kiki said...

Jij komt nog eens ergens hè :)

Anonymous said...

Gaaf he voor een aantal dagen, Singapore! Ik weet niet hoe lang je er nog zit maar je moet zeker proberen bij mijn favoriete restaurant daar (ben er 2x geweest haha) te eten. Ze hebben daar tientallen aquaria waaruit ze vissen scheppen en die levend in een zakje in je boodschappenkar gooien. Even langs de wijn en groenten en bij de kassa roepen hoe je het klaargemaakt wil hebben, echt super! Gerard weet de naam wel. Werk ze daar en vermaak je ok een beetje!