Google

Friday, March 03, 2006

SMS

De combinatie tussen werkrelatie en buiten werkrelatie loopt nog steeds behoorlijk scheef, omdat we deze nog gescheiden houden. Dit zorgt toch wel voor wat problemen, maar het is allemaal nog wel te handelen. Het is vreemd om overdag heel zakelijk en professioneel tegen elkaar te doen en elkaar vervolgens s'avonds in de armen te vliegen.

Gisteren had ik haar voor het slapengaan nog een sms-je gestuurd en ze heeft de drang om me altijd een reactie te sturen. Maar aangezien ze waarschijnlijk al lag te slapen was het hier gisteren niet van gekomen. Toen ik vanochtend op kantoor kwam, zag ik dat ze met haar telefoon aan het rommelen was. Het vermoeden rees dat ze met een sms-je bezig was. Een minuutje later stopte ze haar mobieltje weg en enkele seconden later hoorde ik bij mijn telefoon het sms meldertje afgaan. Ik ben benieuwd hoeveel mensen de relatie tussen deze twee geluiden is opgevallen

2 comments:

Anonymous said...

Ach ja, en ook al komen andere mensen er achter... jij bent toch de baas???

Anonymous said...

Zeg Bep,

Jij als vrouw weet eigenlijk toch ook wel dat een man met een relatie nooit de baas is!