Google

Friday, March 31, 2006

Sponsoring

Vanuit het idylische Skt Valentin redden we op woensdag richting Nederland, waar we rond een uur of zeven op het Wilhelminaplein landden. Ik had voorgesteld om hier een hapje te eten in “hotel Benno”. De auto geparkeerd en genoten van de gebruikelijke sate.
Nadat we alledrie heerlijk hadden gegeten op weg naar de auto voor een kop koffie in de Brugmanstraat, om vervolgens de dames in het hotel te droppen.

Als ik achter het stuur van de auto stap, zie ik een irritant groen blaadje achter de ruitenwisser zitten. Na mijn geschokte vloek, vragen de dames wat er aan de hand is. En ik kan ze melden dat de gemeente Eindhoven ons net een welkomscadeau heeft gegeven in de vorm van een parkeerboete!

2 comments:

Anonymous said...

HAHAHAHAHAHA!

Kiki said...

welkom in holland :)