Google

Tuesday, March 14, 2006

Singaporese snol

Na een lange dag workshop, hadden we s'avonds een diner in de the "Dutch Club" in Singapore. Nadat ik tijdens een eerdere ervaring de decadentie van Nederlandse expats in Budapest had meegemaakt, werd ik hier toch weer verrast door het feit hoe goed sommige mensen voor zichzelf kunnen zorgen.

Na het eten, buiten in de tropische temperaturen nog een paar pilsjes genoten, terwijl ik mijn netwerk aan het uitbreiden was, voordat het tijd was naar het hotel terug te gaan. Hier aangekomen belde ik Sjerrie op om samen nog een pilsje te pakken in een van de plekken in het dorp. Het eerste cafe waar we arriveerden was een relax cafe met een leuk rockbandje. Het was vooral leuk om een vijftig jarige indier met een tulband op zijn kop luchtgitaar te zien spelen uit enthousiasme.

Hierna met de taxi naar een andere club met bandje, en hier werd een van de zaken waar Sjerrie voor had gewaarschuwd al werkelijkheid, ik werd geharassed. Na een tijdje aanwezig te zijn werd ik opgevallen door een zwaar bepoederde en geparfumeerde snol, die het tot haar doel had gemaakt om (hoogstwaarschijnlijk tegen betaling) in mijn bed te belanden. En aangezien ik niet de botheid bezit om haar grof af te wijzen, maar op een vriendelijke manier probeerde haar te ontmoedigen, bleven de pogingen gedurende mijn aanwezigheid aanhouden. Als dit in elke kroeg zo gaat gebeuren, dan gaat het nog een interessante week worden.

2 comments:

Anonymous said...

Mmm waarom doen ze dit wel bij jou en niet bij Gerard?

Anonymous said...

Haha ik had het al gehoord van Gerard... hij negeert vlgs. eigen zeggen dit soort types volkomen. Maurice is te vriendelijk en sociaal hahaha