Google

Friday, March 24, 2006

Voorbereiding voor moederbezoek

Aangezien ik volgende week de gehele week weer een beetje door Europa aan het rondtoeren ben, staat het komende weekend in het teken van de voorbereiding van het toekomstige bezoek van mams en broederlief.

En wat houdt dat in? Poetsen, reinigen, opruimen en stofzuigen. Dit om de illusie te wekken dat ik een opgeruimd en net persoon ben. Die de netheid van zijn huisje regelmatig bijhoudt.

Als mams dan volgende week zaterdag het huis binnentreedt, zal ze een zonnebril dienen te dragen om alle blinkende kanten en hoekjes te kunnen bekijken zonder een spontane variant van sneeuwblindheid op te lopen.

De realiteit zal waarschijnlijk zijn, dat ik zaterdag een lichte kater heb (er is voor de eerste keer dit jaar daadwerkelijk iets te beleven in Sarbogard) waardoor alle puf en zin om te gaan poetsen wordt weggezogen, waardoor deze aktie naar zondag wordt doorgeschoven, waar ook weer velerlei excuses zijn te verzinnen, waarom de grote schoonmaak uitgeschoven zou kunnen worden.

7 comments:

Anonymous said...

Kun je Hanja niet "spontaan" uitnodigen om een weekje bij je te logeren?

Anonymous said...

En wat is er komend weekend dan voor schokkends in jouw dorp te beleven?

Je weet dat je moeder meeleest dus vlgs. mij hoop je stiekem dat ze na het lezen van je stukje zegt ach joh.. laat maar ik help je wel als we er zijn... :)

10SC-Star said...

Nou er treedt vanavond een coverbandje op in een van de enkele cafe's die Sarbogard rijk is.

Goeie tip Sje! Kijken of we dit voor mekaar krijgen binnen deze korte tijd

Anonymous said...

Gelukkig weet ik meestal wat me te wachten staat. Ik ken Maurice wel een beetje hoop ik.

Gr.Bep

Anonymous said...

Gelukkig weet ik meestal wat me te wachten staat. Ik ken Maurice wel een beetje hoop ik.

Gr.Bep

Anonymous said...

Sorry dat mijn bericht twee keer kwam. gr.bep

Kiki said...

Zou inderdaad niet slim zijn om echt te gaan schoonmaken... je krijgt ongetwijfeld een helpende hand :)