Google

Tuesday, February 28, 2006

Zalmsmokkelaar

Aangezien het nagenoeg onmogelijk is om in Hongarije in de winkel verse zalm te verkrijgen, wordt het verlangen naar Zalm steeds groter. Dus ik besloot om tijdens mijn verblijf in Nederland de markt te bezoeken om verse zalm te kopen om deze vervolgens het land uit te smokkelen.

Netjes verpakt in het marktpapier en twee plastic zakken tegen de geur, propte ik de zalm in mijn koffer naast de vuile was. Ondanks dat mijn laatste smokkelavontuur slecht was afgelopen, voelde ik geen vrees voor de douane en ik besloot mijn wachttijd in schiphol te besteden met een pilsje in de Irish pub.

Na een relaxte reis arriveerde ik op relaxed in Budapest en na de rit naar huis lag ik om een uur s'nachts dodelijk vermoeid na de naweeen van het Berlage bezoek in bed.

Op zondag boodschappen gedaan om spulletjes te kopen om de zalm in de pan te vergezellen en vervolgens de keuken onveilig gemaakt terwijl op de achtergrond het geluid van de stofzuiger snorde. Vanwege de onbekendheid met deze vis, was de zalm voor mijn tafelgenoot ook een groot succes.

2 comments:

Anonymous said...

Geweldig gemaakt! Ik hoop zelf ook zo een site te maken.
Hoe heb je dit gemaakt?
Ik heb 10sc-stars.blogspot.com gevonden via Google.

Groetjes,
Debby uit Haarlem

Anonymous said...

Hoi allemaal,

Ik heb 10sc-stars.blogspot.com gevonden via Google.
Deze site ziet er goed en leuk uit!
Ik wil graag ook zo een mooie site maken. Welke applicatie heb je hier precies voor gebruikt? Mijn blogje ziet er nog kaal uit. :(

Bedankt

Groetjes vanuit A'dam
Willy