Google

Thursday, March 23, 2006

Auto

Sinds gisteren ben ik weer een autobezitter, even had ik de neiging om te typen trotse autobezitter, maar hiervoor dien ik toch nog even een weekje of drie te wachten totdat de definitieve auto arriveerd.

Ik rij nu in een Skoda Fabia en verrassend genoeg zit hier toch wel ening accelaratievermogen in. Zodra ik terugkom van mijn paastripje naar China zal echter zijn grotere broertje klaarstaan en kan ik weer naar hartelust door het hongaarse landschap gaan rondtouren.

2 comments:

Anonymous said...

"door het hongaarse landschap gaan rondscheuren" zal je bedoelen :)
Denk dat er daar in Hongarije door heel wat mensen in korte tijd enorme bergen verzet zijn om jou zo snel mogelijk weer van een auto te voorzien.
Niets zo stimulerend voor de economie van een land als een Mories mobiel.

10SC-Star said...

Nou Sje,

Het feit dat ik geen auto heb en me moet laten rondleiden heeft ook weer afgeleide positieve effecten voor de horecasector natuurlijk. En dat effect moet je natuurlijk ook niet onderschatten