Google

Monday, March 27, 2006

Dunafoldvar

Na op vrijdag het goede nieuws ontvangen te hebben van mijn bank dat ze na een hertaxatie van mijn Eindhovens huisje hoogstwaarschijnlijk met een brok geld over de brug gaan komen. Ben ik dit weekend wederom naar het pittoresque Dunafoldvar gereden om mijn toekomstige woonplaats te gaan bewonderen.



Bovenstaand de foto van het uitzicht van de voorkant van het huisje indien er naar boven wordt gekeken. En onderstaand een foto van een schip in de haven op 1 minuut wandelafstand.

Volgend weekend gaan we de laatste onderhandelronde in met de eigenaren van het huis en dan zien we wel verder.

4 comments:

Anonymous said...

Joh ik dacht dat je plannen om je echt in Hongarije te vestigen op losse schroeven stonden. Zijn we toen we bij jou waren in deze plaats geweest? En is dit het huis waar je een tijdje terug al over schreef? groetjes!

10SC-Star said...

Jullie hebben deze plaats niet gezien nee, maar ik zal nog een uitgebreide bechrijving sturen later.

Groetjes

Anonymous said...

Zou je niet beter op die boot gaan wonen? Dan kunnen we met z'n allen eens afkomen om den danube onveilig te maken. 'k weet nog een goeie "bootsman" zijn (als ie maar tijdig bijgetankt wordt)...

Ronny

Kiki said...

Zijn dit foto's van dertig jaar terug? ;-)