Google

Wednesday, March 22, 2006

Plus

Maandag lag er een brok werk op me te wachten vanwege het feit dat ik een week niet op kantoor had vertoeft. Hierdoor was ik genoodzaakt om wat langer door te werken, maar ik had met mijn tijdelijke terugbreng taxi afgesproken dat we uiterlijk om half acht moesten stoppen met werken, omdat ik dan nog naar de Plus kon lopen om ontbijt voor morgen te regelen en avondeten voor diezelfde avond.

Echter aangekomen voor de deur van de Plus om kwart voor acht, zag ik dat alle lichten uit waren en dat er geen voedsel meer in de winkel stond. Wel stond er een tent voor de deur met een plakaa, waaruit ik kon opmaken dat de winkel werd verbouwd en dat de tijdelijke winkel / tent maar tot vijf uur open was.

Hierdoor was ik gedwongen om wederom een keer te gaan uit eten en de volgende dag erg vroeg op te staan, aangezien ik met mijn ochtendtaxi kwart over zeven had afgesproken. Om zeven uur stond ik dus al in de winkel om mijn broodjes voor het ontbijt en de lunch te scoren.

No comments: