Google

Monday, December 26, 2005

Payback time

Toen ik Szilvi op donderdagavond bezocht, liet ik nog een kerstkado met een bijbehorende brief achter, met de mededeling dat deze pas met kerst opengemaakt mocht worden. Hiermee was ze het niet eens en ondanks alle overredingskracht, wist ik me te wapenen en niet in tegen in haar wens om het kado reeds op donderdag te openen.

Had ik dit maar wel gedaan, want de payback was er. Op kerstavond stuurde ze me een boodschap per sms, met de mededeling en dit is je huiswerk voor de kerstvakantie. De mededeling was in het Hongaars! Het probleem is dat mijn woordenboek thuisligt en dat de vertaalprogrammatjes op internet niet toereikend zijn om de tekst te vertalen. Het enige wat ik eruit kan halen zijn worden als vliegen, luisteren, engels en heel veel liefde. De strekking is blijkbaar wel positief, maar wat het nu precies betekent is een raadsel. Dus een sms-je terug gestuurd met de vraag om een algehele vertaling.

Deze krijg ik wanneer we elkaar weer zien! Dus nu wordt mijn geduld op de proef gesteld

No comments: