Google

Tuesday, December 27, 2005

Bewaakt parkeren vriendschap

Bij het Férihegy [feerihedj] (op speciaal verzoek van Cyriel de fonetische uitspraak van de hongaarse woorden) vliegveld hebben ze een bewaakt parkeren service. Dit is behoorlijk goed geregeld. Hij bevindt zich op een steenworp van het vliegveld en voordat je je auto hier kan parkeren, moet je een bewijsje halen op het kantoor, waarbij je aangeeft wat je nummerbord is en wanneer je terugkeert. Vervolgens zet je je auto neer en terwijl je uitstapt staat er al een busje klaar dat je naar het vliegveld brengt.

Door de regelmatige vluchten de laatste tijd ben ik een vaste klant voor deze service en dit brengt duidelijk voordelen met zich mee. Ik hoef mijn nummerbord niet meer in te vullen. Dit weten ze al uit hun hoofd. En als ik bij terugkeer buiten het vliegveld op het busje sta te wachten hoef ik niet meer op te letten wanneer ze komen, want ze stoppen gewoon recht voor mijn neus. Bij een van de twee chauffeurs wordt ik vriendelijk begroet met Jo napot Deuss uram en deze weet dan ook zonder aanwijzingen mijn auto op de parkeerplaats te vinden.

Eens kijken of ik deze voortreffelijke service ga belonen met een klein kerstkado?

2 comments:

Anonymous said...

Dat heet omkoperij! Geen wonder dat de boel daar nog steeds zo corrupt is!

10SC-Star said...

Roy, als je mensen na gedane werk beloont, dan heet dat relatiemanagement. Dit heeft niets met omkoping of corruptie te maken!