Google

Friday, December 09, 2005

Lang leve de 24 uurs economie

De hele week is het hectisch en druk geweest, maar op vrijdag ga ik mijn kookkunsten in de strijd gooien om te proberen een hart definitief voor me te winnen. Wil ik dit enigszins proffesioneel aanpakken, dan hoort hier wel een grondige voorbereiding bij.

Aangezien ik de gehele week tot een uurtje of acht heb moeten werken heb ik nog geen tijd gehad voor boodschappen, maar vandaag (donderdag) diende het er toch van te komen. Resultaat was dat ik rechtstreeks uit het werk naar mijn lerares kon rijden voor anderhalf uur les. Na de les Szilvy gebeld om de eetdate te bevestigen voor morgen, waardoor ik zeker wist dat er nog een reis naar de Auchan noodzakelijk was. Dus om half negen in de auto gestapt en in de Mega Auchan even uitgebreid rondgelopen ter inspiratie en boodschappen gedaan.

Om tien uur was ik thuis en stond ik in de keuken de knoflook te snijden, het vlees te marineren en de aardappels al voor te koken.
Morgen maar eens kijken wat het resultaat van deze inspanningen zal zijn.

4 comments:

Anonymous said...

Nou zet hem op Deuss en trek nen goeie fles wijn open.
(Tip om van dat gezeik van Peters af te komen en tevens mijn nieuwsgierigheid te stillen: neem vanavond een foto van Szilvy en plaats deze binnenkort op je blog)

10SC-Star said...

Hmm eens kijken hoe ik dit subtiel ga inkleden? Terwijl we de zalm onder het genot van een glaasje wijn naar binnen zijn aan het werken vraag ik: He Szilvy kan je even in die pose blijven zitten, want ik moet voor mijn Nederlandse vrienden even een foto van je maken, die ik ze dan via het world wide web ga tonen.
Nog een glaasje wijn?

Anonymous said...

En hoe is het afgelopen? Misschien heb ik even wat gemist hoor maar is dit nog steeds die dame die (qua werk) onder jou valt of gaat vallen? Afijn ik hoop dat het leuk was en dat je niet alleen gekookt hebt maar ook minimaal bent over gegaan tot een flinke zoenpartij haha. Qua fotografie zorgen we als we over een paar weken bij je zijn er wel voor dat ze uitgebreid in beeld komt :)

10SC-Star said...

Nou Miranda, ik zal binnenkort het resultaat van dit etentje op papier zetten.