Google

Monday, December 19, 2005

Kerstgedachten

Denkend aan de vredige kerstgedachten wil, ik middels deze post het gruwelijke varkensverhaal een beetje naar de achtergrond dwingen.

Zoals ieder jaar al de gewoonte was, zal ook dit jaar weer op de laatste dag voor kerstmis de hel aanschouwd worden in de vorm van de binnenstad van Eindhoven volledig gevuld met shoppend publiek op zoek naar de laatste kerstcadeau's.

De laatste jaren was dit ook een moment waarop ik een hoop gelijkgestemden tegenkwam die met hetzelfde probleem worstelden. De vraag is of dit dit jaar weer het geval zal zijn.
Gerard en Roger zijn jullie er ook weer?

6 comments:

Anonymous said...

Welwel,
Ben ik voor de "curieuzeteit" effe "Sarbogard" aan het opzoeken en zie wie ik tegenkom...
Heb overigens vandaag ook Amalia ontmoet. Ze is inderdaad mooi, maar bloedmooi is toch een beetje overdreven. Morgen red ik ze in ieder geval uit de handen van "AvT"....

(ex-suzhou?)Ronny

Anonymous said...

Kijk, daar zitten we nou op te wachten... Een second opinion! Bloedmooi komt uit de mond van de fameuze varkensslachter, dus die mening nemen we met een korreltje zout :-)

Anonymous said...

Om op de vraag van Mories een antwoord te geven:
Aangezien ik zaterdag een kater van jewelste heb van de avond Berlage van vrijdag lijkt het me wel opportuun om des middags een lekker bakske koffie met de door kerstinkopen gestresste Deuss te gaan drinken, waarmee tevens een andere vraag van je beantwoord is:
Ja, vrijdagavond kan er bier genuttigd worden in de nog net niet failiette Berlage.

Anonymous said...

Hi Gerard zit nu nog in Azie, weet niet of hij hier kijkt maar komt donderdag thuis. Zal hem even vragen (we krijgen zaterdag een nieuw dak op de uitbouw en moeten daarvoor thuis zijn + we moeten de boodschappen doen voor het fam. kerst diner bij ons thuis maar we doen ons best!). Ik begrijp dat het om Gerard gaat maar ik ga bovenstaand ff niet in mijn upje regelen hahahaha (ja hoor heren kom maar met het commentaar hahaha ik knap al genoeg in mijn eentje op...)

10SC-Star said...

En Ronnie bedankt dat je me voor het oog van mijn vrienden met mijn lichtelijke onwaarheden confronteerd, maar ik denk dat Amalia wel blij zal zijn dat ze van AvT gered is.

Roger, we hebben een deal voor vrijdag! Meerdere liefhebbers? Roy?

Anonymous said...

Inderdaad heb ik misschien wel interesse om jullie vrijdag te vergezellen. Alleen hebben wij (en naar ik aanneem ook Roger) eerst de verjaardag van Patrick te vieren, dus het hangt er wel een beetje vanaf hoe laat dat afgelopen zal zijn... Neem je Amalia ook mee? ;-)