Google

Wednesday, November 30, 2005

Process engineer

Gedurende mijn afwezigheid in Berlijn, hebben we een sollicitant gehad voor de functie Process Engineer. Gisteren werd ik al enthousiast door Tibor ingelicht dat het een bloedmooie vrouw was die op deze functie had gesolliciteerd.

Ik reageerde hier lachend op en zei dat hij me waarschijnlijk een beetje blij wilde maken met een dooie mus. Zoals gebruikelijk hier had ze bij haar reactie een foto ingesloten bij haar CV, dus ik vroeg aan Tibor, laat me die foto maar eens zien!

Hij wilde echter eerst samen besluiten of we haar aan zouden nemen en hoe we het dan verder zouden oppikken. Ze komt rechtstreeks van de universiteit af en heeft absoluut geen werkervaring. We hebben dan ook besloten dat we haar zouden aannemen en dat ik haar mentor wordt. Na dit besluit, zei Tibor met een triomfantelijke glimlach, oké, dan is nu de tijd dat je haar foto te zien krijgt. En warempel, op de pasfoto zag het er echt uit als een mooie meid.

Maandag haar eerste werkdag en dan laten we ons verrassen.

2 comments:

Anonymous said...

Nog een werkrelatie? Ai ai ai... Mories de Keytecslet...

10SC-Star said...

Tsja Roy, jij wilde roddels, dus besloot ik maar sollicitanten te selecteren op uiterlijk en niet op ervaring of kennis.

De plek waar ik de meeste tijd doorbreng is op mijn werk en dat is dus ook de beste plek om vrouwen te ontmoeten en als de poel opdroogt, vullen we hem gewoon weer aan!