Google

Wednesday, November 02, 2005

PSV

Treurig was ik omdat ik er te laat achterkwam dat gedurende mijn week in Nederland de wedstrijd PSV – Milaan werd gespeeld. Er waren geen kaartjes meer beschikbaar. Dus dan maar thuis voor de buis deze toch wel geweldige wedstrijd bekeken.

De volgende ochtend op mijn werk, natuurlijk de volledige analyse van de wedstrijd doorgenomen. Totdat er een collega zei, wel zonde van al die sponsors die dan niet komen opdagen. Wat blijkt een vriend had hem gisterenmiddag gebeld met de vraag of hij misschien een kaartje kon gebruiken, want zijn bedrijf had drie kaartjes over.
Deze kaartjes zijn na een negatieve reactie van mijn collega in de prullenbak belandt. Mijn collega is nu trouwens dood!

2 comments:

Kiki said...

Ha neefje!

Als het je een beetje helpt... je nichtje had ook geen kaart, bleek niet goed gecommuniceerd...

Helaas! Nou ja, dan gaat je nichtje maar naar een andere wedstrijd. En wat jou betreft: In Hongarije wordt toch ook gevoetbald? ;-)

Anonymous said...

the World Wide Web is home to a great number of marketing opportunities that you could avail of,