Google

Friday, November 04, 2005

Komkommertijd

Tsja zo een weekje Nederland levert toch wel wat komkommertijd op.
Het tijdelijke gezinsleven thuis is al tot in den treure behandeld. Het werk levert geen interessante verhalen op, dus dan maar vooruit kijken.

Vanmiddag een ouderwetse borrel met wat collega's om vervolgens te gaan eten en daarna de Berlage te wederzien samen met Sje de Bink.

Maar eerst vanmiddag weer eens kennismaken met de ouderwetse Nederlandse bureaucratie als ik mijn huis in Eindhoven officieel van een tweede bewoner ga voorzien.

6 comments:

Anonymous said...

Wat nou komkommer tijd. Details willen we. Hoe is het met de keuken, ben je je belofte nagekomen en is hij klaar? Hoe is het met je gezelligste huurster bloeit er wat op? Hoe is het met je Hongaarse vlam, smst ze je al plat en missen jullie elkaar vreselijk? Afijn misschien heb ik teveel romannetjes gelezen....

Kiki said...

Nee hoor Miranda, ik wil het ook graag weten! Details graag!

Anonymous said...

Helemaal mee eens Miranda en Kiki.
Of moet ik bij Roger gaan vissen?

Kiki said...

Ik vrees dat bij Roger vissen wel sneller is ja...

Het is wel vrouwendag hè op de weblog! Leuk!

10SC-Star said...

Miranda, ik zal maandagavond eens een verhaaltje gaan schrijven waarin het merendeel van je vragen beantwoord gaan worden.

Ik denk dat je van vissen bij Roger niet veel wijzer zal gaan worden trouwens, want er zijn weer wat hersencellen afgestorven dit weekend

Anonymous said...

Huh?! Wat?! Wie zijn jullie eigenlijk?