Google

Tuesday, November 15, 2005

Moriesify your Home

Ik was het zat om in een huis te leven dat in het geheel niet past bij mijn persoontje en geïnspireerd door de sfeerverandering die in mijn eigen huis in Eindhoven heeft plaatsgevonden door het toevoegen van wat details en kleurtjes ben ik afgelopen weekend aan het Jan des Bouvriën geslagen.

Na een grondige poetsbeurt op naar de Ikea, voor de inkoop van wat snufjes. In tegenstelling tot in Nederland is het bezoek aan een Ikea in Hongarije geen kwelling. Hier zijn de gangpaden nog gewoon toegankelijk, wordt je niet omver gelopen door krijsende kinderen en vanwege het taalprobleem kan je de echtelijke ruzies over welke kleur de bank moet krijgen toch niet volgen. Maar de grootste schrik is bij de kassa. Als je aansluit in de rij kan je de kassa al daadwerkelijk zien en hoef je je niet met je gameboy te vermaken om de wachttijd te doden.

Na de Ikea even bij de Mediamarkt langs geweest (en ook hier was het verschil met een bezoek aan de pasgeopende mediamarkt in Eindhoven grandioos) en hier een home cinema system aangeschaft en wat DVD's.

Na de aankopen naar huis geraced om alles te installeren, op te hangen en te vervangen. Nadat dit alles had plaatsgevonden heb ik het gehoor van mijn buren getest door met de film "Kingdom of Heaven" mijn nieuw geluidssyteem te testen.

1 comment:

Anonymous said...

hm... attractive text )