Google

Wednesday, November 16, 2005

Witte Kerst?

De winter treedt in!

Vanacht de eerste serieuze nachtvorst gehad, vanochtend mooie witte kristallen op mijn auto en een aanvriezende mist en morgen gaan de eerste sneeuwvlokken vallen. Alle voortekenen zijn daar, de winter is eindelijk gearriveerd en de autoritten gaan weer een stuk spannender worden, want als mijn geheugen van de vorige winter me niet in de steek laat, dan wordt maar ongeveer 30% van alle wegen hier sneeuwvrij gemaakt. Eens kijken of ik eindelijk die sneeuwkettingen een keer nodig ga hebben.

Ook voor het oudjaar is dit een prettig vooruitzicht. Miranda, schaf je snowboots maar alvast aan!

5 comments:

Anonymous said...

Hé Mories, heb je die winterbanden nog die je ooit eens van Peter Rafka hebt gekregen? Die kun je nu goed gebruiken.

Groetjes, Heleen

10SC-Star said...

Jammer genoeg heb ik die ingeruild voor twee flessen cognac, een fles wodka en een goede fles rode wijn

Kiki said...

je ziet wel waar de prioriteiten liggen, haha!

Anonymous said...

Godverdomme, wat een goeie deal. Respect!
Als ik ooit nog iets in huis heb, waar ik tegen een goede prijs vanaf wil, dan weet ik wie ik moet hebben om als mijn verkoper te laten fungeren.

10SC-Star said...

Ik ben niet voor niets van de techniek de commercie ingegaan!