Google

Friday, November 18, 2005

Domino nap

Opgegroeid met de obsessieve televisiegewoontes van heer Coonen in 10SC, heb ik heel wat domino D-day's van dichtbij mogen meemaken, waarin de heer Weijers door Roy als een ware held werd verafgood.

Echter dit jaar ligt er een kleine smet op het festijn dat Domino D-day heet. Er is namelijk een mus in koelen bloede afgeschoten die een paar steentjes had omgegooid. Het afschieten van dit nobele dier heeft een aardig aantal rellen veroorzaakt. Er zijn zelfs beloningen door beroemde weblogs en DJ's in het vooruitzicht gesteld voor de mensen die het werk van deze mus voortzetten voordat de uitzending begint.

Deze commotie en ophef samen met de emotionele band met dit festijn maakten het voor mij deste interessant om deze show dit jaar weer te volgen. Echter het programma zit verborgen achter onze nationale camping commerciele zender SBS, die in Sárbogárd niet te ontvangen is.

Het toeval wil echter dat toen ik gisteren een beetje met mijn afstandsbediening aan het spelen was ik bij een of andere hongaarse zender rechts in de bovenhoek zag staan: Domino Nap 22:33:12. Ook in Hongarije zijn ze er klaar voor en tellen ze af naar de grote aportheose.

2 comments:

Kiki said...

Domino D-Day.. zonder mus, maar mét Hans Kraaij... wat een feest...

Anonymous said...

Ik stel als rechtgeaarde dierenliefhebber voor om in het geval van het niet verbreken van het oude record dat dan het record 'zoveel mogelijk dominosteentjes anaal inbrengen in Robin Paul Weijers' gevestigd gaat worden.
Hebben we bovendien meteen 2 fixaties van Roy Coonen in 1 gebundeld!!