Google

Thursday, November 10, 2005

Antwoord op vrouwelijke lezers

Een post speciaal voor Miranda en haar volgers die behoorlijk nieuwsgierig waren.

De keuken is klaar, ik heb er afgelopen week in gewerkt en ik heb gisteren van mijn gezellige huurster via de SMS vernomen dat de schilderwerkzaamheden ook al zijn afgerond. Nu heeft ze twee maanden de tijd om een nieuwe klus in huis te verzinnen. Er bloeit trouwens niets op met deze gezellige huurster, maar dit komt hoofdzakelijk omdat ik me daar een beetje voor heb afgesloten om mijn leventje niet al te complex te maken. Alhoewel ik wel moet toegeven dat het wel moeilijk was om me niet in haar diep mooie ogen te laten meeslepen op het moment dat we naast elkaar op de bank zaten te praten.

Ik ben trouwens niet plat ge-sms-ed en heb ook niet hetzelfde met mijn Hongaarse vlam gedaan. Het wederzien gisteren op het werk was wel weer erg leuk en komende vrijdag ga ik bij haar op bezoek om haar naamdag te vieren (dat is een soort tweede verjaardag, die hier nogal belangrijk is). Onder het genot van een lekkere Leonidas zullen we dan wel zien hoe het verder ontwikkeld.

ps Ik heb me niet gesneden bij het scheren, maar door de k**** kwaliteit van de scheermesjes is mijn huid nu zo rood dat het lijkt alsof ik "glow in the dark". Ik weet niet wat erger zou zijn, een baard van drie dagen of Mr. Roodhoofd spelen

2 comments:

Anonymous said...

Mijn dank is groot! Eigenlijk willen we weten of jullie als jullie dus nauwelijks tot geen contact hadden elkaar dan smachtend van verlangen in de armen gestort zijn, er een lieve ik mis je kaart op de deurmat lag of, beter nog, ze op het vliegveld stond te wachten. Maar..niets van dit alles.. Kriebels dan wel misschien?? Zoniet dan zou ik mij ook niet druk maken om het werk probleem want dan is ze HET gewoon niet helemaal haha. Of ik ben een te grote romanticus (net weer chocolade, bloemen, verse jus, saucijzenbroodjes, de nieuwe lekker en hapjes ingeslagen omdat mijn grote held morgenavond weer thuis komt :) ).

Kiki said...

Ben jaloers... zucht...