Google

Wednesday, November 09, 2005

Toekomstige schaafwonden

Vanochtend tijdens het scheren kwam ik tot de jammerlijke ontdekking dat mijn scheermesjes waarschijnlijk nog in Eindhoven op de wastafel staan. Dus met een baard van twee dagen naar mijn werk (gisteren was ik te lui om me te scheren en 1 dag is nog wel toonbaar). Gelukkig vandaag geen klantenbezoek, maar wel commentaar van mijn collega's.

Omdat ik nog niet weet hoe lang de werkdag vandaag gaat duren, besloot ik voor alle veiligheid alvast gedurende de pauze een scheermesje te gaan kopen, om morgen wel gladgeschoren ten strijde te trekken. Jammergenoeg hadden ze in de plus echter maar 1 merk van die goedkope wegwerp huidopentrekkende levensgevaarlijke moordwapens.

Als er morgen geen post verschijnt, lig ik waarschijnlijk doodgebloed voor de spiegel in mijn badkamer.

No comments: