Google

Wednesday, May 31, 2006

Plaaggeest lampenfabriek

Nadat de lampenfabriek uit Eindhoven me al een wintersportvakantie door de neus heeft geboord, heeft het gisteren wederom een vakantie verneukt.

Vanwege wat problemen in het grote project dat we voor hun zijn aan het uitvoeren hebben ze de stellige eis gesteld dat de projectleider, de commercieel manager en de general manager op dinsdag exact komen uitleggen hoe de planning ervoor staat. En aangezien ik twee van die drie rollen vervul, was het voor hun onacceptabel als ik er niet bij zou zijn.

Na topoverleg met Szilvi gisteren overdag, waarbij ik twee scenario's voorstelde:
Ik vertrek dinsdag ochtend naar Hongarije en kom woensdagochtend terug, haar achterlatend in Zuid Limburg of Amsterdam, afhankelijk vanwaar ik zou vertrekken. Of we gaan in plaats van een week een lang weekend en dan met het vliegtuig.

Omdat haar zoontje aardig begon tegen te strubbelen dat ze hem een weekje haar alleen zou laten, was ze wel teleurgesteld, maar was het ook weer een oplossing. Dus alle bezoekjes worden gecancelled (sorry Miranda) en het wordt een quick and dirty tour de Zuid Limburg, met als hoogtepunt een bezoek aan Pinkpop.

Voorlopig maar geen vakanties meer plannen. Werken zuigt!!! (soms)

3 comments:

Anonymous said...

Ik stel voor dat je de personen verantwoordelijk voor deze ellende de eerstvolgende keer dat je oog in oog met ze staat, je ontblote sneeuwwitte achterwerk laat zien!

PS. Waarschuw Philips alvast dat de schadeclaim van de Berlage voor hun gemiste inkomsten eraan komt.

Anonymous said...

Vrij irritant en... nu kunnen we nog niet kennismaken met je vriendin....
Dan moet er maar een leuke foto van jullie samen komen op deze site :))

10SC-Star said...

Ik zal tijdens pinkpop wel een fotoreportage maken.

Als ik dinsdag in de afslachtsessie zit, zal ik keihard terugkomen met de opmerking dat zij wel een schadeclaim van Berlage kunnen verwachten. Dankjewel voor deze geweldige tip Sje